Állj fel a tervezőasztaltól és cselekedj!
2014. szeptember 14. írta: marketingnewbie

Állj fel a tervezőasztaltól és cselekedj!

Biztosan sokan olvastátok a Titkot, amely igazából az eredeti „tannak” a lebutított verziója, de azért használható. Igazából bárki, aki komolyan gondolja azt, hogy változtat az életén, az nem ragad(hat) le itt.

1706307-460997-alarm-clock-and-hammer-isolated-on-white-background.jpg


Én se tettem. Sőt. Végigolvastam, aztán eltettem. Mert egyre inkább azt éreztem, hogy oké, tök jó dolgok ezek, de lassan túl sok lesz az elmélkedés, álmodozás. Közben meg érzem, hogy valamelyik összetevő nagyon hiányzik az igazi előrelépéshez. És ezt sokaknál látom. Veszik a könyveket, mormolják az imákat, kivágnak autókat, házakat, sok pénzt papírból, felragasztják egy lapra és várják a csodát. Ezzel nem is lenne baj, de itt nem szabad leragadni. Eddig a pontig az egész mindössze egy szórakoztató játék, méghozzá a képzeleté, amelyben a gyermekek a legjobbak. De mi már felnőttünk, ezért más játékszabályok szerint kell élnünk. Mi nem csak álmodozhatunk, hanem meg is valósíthatjuk őket.

A titok ezért nem ez, hanem az, ami a képzeletet követi. Nem elég vágyakozni valami után, tenni is kell érte. A tervek, célkitűzések szükségesek, de egymagukban semmire sem mennek. Meg kell őket támogatni rengeteg verejtékkel. Ugyanez fordítva is igaz, ha nincsen meg az irány, a világ összes energiája is kevés a célba éréshez. Viszont a cél kitűzéséig azért a legtöbb ember meglátásom szerint el szokott jutni, utána jönnek a látványos megtorpanások.

Ám ez csak akkor tűnt fel, amikor én is változtattam. Addig egy voltam a tömegben, nem pedig az, aki "mindent visz". Ez persze nem jelenti, hogy enyém lesz a világ, mindössze az, amiért teszek is. Egy példán keresztül szemléltetem is azt, hogy hogyan is működik ez a valóságban.

A hét elején történt velem, hogy miközben melóztam, eszembe ötlött, hogy de jó lenne egy honlap, amely az én önéletrajzom, motivációs levelem, referenciám, szócsövem lenne egyben, összegyúrva egy tetszetős formába. Ezután  plusz egy szövegezést bevállaltam az eddigi mennyiségen felül naponta. Tudatosan tettem. Azért, hogy ez ne csak egy terv maradjon az asztalfiókban.

No és mit hoz a sors? Ennél is sokkal jobbat! Tegnap megkeresett egy szimpatikus srác, aki embert keres arra, hogy a nemsokára induló weblapkészítéssel, tárhely, domain szolgáltatással foglalkozó oldalát szövegezze meg, viszont termékkel fizetne. Megegyeztünk. ENNYI. Domain, tárhely és weblap kipipálva. 2015-nek már saját "céges" weblappal vágok neki.

A titok működik. Tökéletesen. Nem azért mert kiváló marketing érzékkel valakik elnevezték titoknak vagy, mert könyvben olvastál róla. Azért működik, mert az élet törvénye annyira egyszerű, mint az 1*1. Amennyiben hajtasz, küzdesz az álmaidért, el fogod érni őket.

Egy dologra figyelj. Nehogy egy nap (jó eséllyel korosan) arra ébredj, hogy bár a tervezőasztalod tele volt jobbnál jobb elképzelésekkel, már hozzájuk sem férsz, mert méteres porréteg süllyesztette el a megvalósíthatatlanságba. Nagyon sok és mégis oly kevés idővel gazdálkodhatunk, ezért állj fel a tervezőasztaltól és cselekedj!

---

Én holnaptól már nem itthonról dolgozom, hanem a Capital Square irodaházban és a Regus House-ban, a Parlamentnél elég jó környezetben.:) Plusz egy régi oldalamat újraélesztem a hónapokban, hogy minél többen mozduljanak meg és tegyék jobbá saját életüket.  Nekem ezt, neked mást fog jelenteni a cselekvés. Sok sikert hozzá!

Köszönöm, hogy egyre többen olvassátok az írásaimat. Szuper érzés, hogy talán mindenki életéhez egy kicsit hozzá tudok tenni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingnewbie.blog.hu/api/trackback/id/tr236696945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása