Csúcshatás
2014. szeptember 22. írta: marketingnewbie

Csúcshatás

Az egyik legjobb hollywoodi mozi címét kapta meg a mostani bejegyzésem. Nem véletlenül. A főszereplő egy sikertelen író, akit Bradley Cooper alakít, méghozzá zseniálisan. Eddie Morra totálisan kiégett, egyre többen javasolják neki, hogy adja fel az álmait, hagyja abba az írást, de ő csak nem tágít.

limitless.jpg

Aztán egy lepusztult kocsmában valaki egy csodaszert tol a markába. Annak hatására az addig cél és lélek nélkül élő Morra a meg nem értett lúzerből, pillanat tört része alatt az élet minden területén elképesztő sikereket leakasztó emberré válik. Aztán persze jön a feketeleves, emlékezetkiesés és társai kíséretében, de a poént nem lövöm le.

Mindenkinek van csodaszere, csak meg kell találnia

Na, nagyjából ezt a csodaszert adattam be magamnak azzal, hogy kiléptem a négy fal közül és egy irodában dolgozom. Olyan produktív hetet zártam, mint még soha az életem során. Nincs fáradtság, nincsenek negatív gondolatok, csak pörgés, de kegyetlenül. És közben a legkülönfélébb emberekkel futok össze hol a konyhában, hol munkaidőn kívül. Dinamika költözött a mindennapjaimba. Nincs üresjárat. Egy állandó programon van a napban. Három óránként megyek ki enni a konyhába tömegnövelés miatt és látom, hogy néhányan furán néznek, amikor 9-kor, 12-kor, 3-kor és 5-kor is látnak rizst és csirkemell filét enni. De abszolút nem zavar. Volt, aki megkérdezte, neki meséltem kicsit, hogy mi is ez.

Amúgy elképesztő érzés, hogy múlt héten átlagosan 10-12 órát dolgoztam és mégsem voltam kifacsart a hétvégén. A bulik mellett vasárnap még melóra is futotta, de azért a pihenőnapokon nem vittem túlzásba. Ja és ennek a csodaszernek, nincs negatív mellékhatása.

Freelancer meetup

Szerdán egy freelancereknek szervezett meetupon voltan. Ha nem tudnád, hogy mi fán terem, tessék: http://hu.wikipedia.org/wiki/Freelancer

Nagyon jó volt több tucat emberrel beszélgetni, akik hasonlóan érvényesülnek az életben, mint én. Ráadásul két szóbeli üzleti megállapodás is köttetett, de természetesen ezt még valósággá kell formálni. Rajtam nem fog múlni. Kértem egy hét gondolkodási időt, aztán összeülünk most a hét vége felé személyesen tárgyalni a részletekről. Emellett még egy megállapodást kötöttem egy hírlevél sorozattal kapcsolatban és egy másik is a levegőben lóg már.

Meetup újratöltve

Szépen lassan véget ér a nyár. Bizonyos szempontból szuper volt, bizonyos szempontból életem legnehezebb nyarán, hónapjain vagyok túl. Vagy nem túl, ezt még nem tudom. Amit viszont tudok, hogy kristálytiszta elképzeléseim vannak arról, hogy én hol szeretnék tartani akár már egy-két év múlva. Ezért is örülök, hogy újra egyre több meetup-csoport aktivizálja magát így ismét kiváló előadásokon, tréningeken pallérozhatom, erősíthetem a már meglévő marketing ismereteimet. Mert ezek konkrétan az építőelemei annak, amit meg szeretnék valósítani. Szerintem heti 2-3 meetupon biztos részt fogok venni.

Múlt héten hétfőn úgy gondoltam, hogy nagyon jó ez a főnöknélküliség, aztán rájöttem, hogy a világ legszigorúbb főnöke figyeli minden léptemet. Én, saját magam. Ám ez nem gond, magasan van a léc, de a célok is nagyok és még nagyon az út elején járok minden szempontból.

Kellemes és sikeres hetet kívánok neked.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingnewbie.blog.hu/api/trackback/id/tr966718949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása