Máris eltelt egy hónap?
2014. október 30. írta: marketingnewbie

Máris eltelt egy hónap?

Ma reggel félkómásan rápillantottam egy szabad percemben a blogomra és szinte nem hittem el, amit láttam. Több mint egy hónapja nem írtam bele. Ez van, amikor az embernek elkezdenek DŐLNI azok a lehetőségek, amelyekért az előző 10 hónapban dolgozott.

Guy-on-upward-green-arrow.jpg

Rögtön egy ígéret az elején

Mostantól nem fogok egy hónapig csendbe burkolózni, mert a blog műfaját nem erre találták ki, de ezt most az egyszer nézzétek el nekem. :)

Amikor egyre inkább azt érzed, hogy jó úton vagy

Ezt nem is lehet igazán leírni. Ez egy olyan érzés, sőt meggyőződés, amelyben számtalan pozitív életérzés, motívum keveredik. Egyszerűen csak azt érzem, hogy kerek egész vagyok, akiből teljesen eltűnt minden fajta félelem a jövőjével kapcsolatban. Nem azért mert már minden fenékig tejfel körülöttem, nem azért mert már kolbászból van a kerítés, nem azért mert már most hú de sokat keresek. Hanem azért mert tudom, hogy a legjobb koordinátákat állítottam be ahhoz, amit én elérni szeretnék.

Ma ráadásul kaptam egy visszaigazolást is. Olvastam egy érdekes cikket felébredés előtt, amelyben volt egy felsorolás, hogy mikor érzed magad kiégettnek, céltalannak stb. Érdemes beleolvasni mert tanulságos lehet sokak számára. A cím is nagyon-nagyon ütős: „A sikerkorszak alkonya…” Minden benne van ebben.

Konkrétumok

2 héttel ezelőtt fogtam magam és belepakoltam az „életemet” egy excel táblába. 3 napig szerkesztettem, finomítgattam mire azt tudtam rá mondani, hogy ez az, amit ki akartam hozni belőle az elején.

Van benne minden. Havi költségvetés pesszimista, reális, optimista becsléssel. Cikkek, projektek, napi lebontásban és, hogy mindezzel mit is szeretnék elérni rövid, közép, hosszútávon.

Ami viszont a legérdekesebb, hogy én, aki 10 hónappal ezelőtt mindenféle kapcsolat nélkül kezdtem el építeni a marketing/szövegírói vonalon a kapcsolataimat, ma 13 emberrel állok olyan üzleti viszonyban, amely nekem tapasztalatot, rengeteg plusztudást és természetesen anyagi forrást is nyújt. És ezek csak azok az értékes emberek, akikkel üzleti kapcsolat alakult ki. Mellette még van pár, akivel kialakulhat és számtalan olyan, aki más úton-módon tett hozzá nagyon sokat az életemhez.

networking.jpg

Azaz már most 13 pici lábacska nőt ki abból a székből, amely 300 nappal ezelőtt egyetlen egy lábbal bírt középen és azon próbáltam szépen egyensúlyozva megmaradni. Hát párszor sikerült leesni róla, de a lényeg mindig az, hogy visszaültem.

Sok mindent csinálok: blogokat, sales-szövegeket, sajtó-közleményeket írok, honlapok szövegezéseit intézem, különféle projektekben veszek részt, a motivator.ma oldalon szerkesztő lettem, a Content Marketing meetup csoport szervező-asszisztense lettem, papíron már elkészült a saját weboldalam teljes arculata, valamint tartalmi elemei.

11-12-list-800px-300x225.png

Emellett tudok időt szakítani a szórakozásra, a pihenésre. Megismertem valakit, aki a szó legjobb értelmében igazi gasztroőrült és segít, hogy a céljaim miatt igen csak szegényes étrendemet durván felpörgessük. :)

Továbbra is folytatom az edzést, igaz visszavettem a tempóból, mert az ízületek jeleztek, hogy baj lehet, ha túlterhelem magam, de eltűnt belőlem a türelmetlenség és ez nálam hatalmas szó. Én, aki mindig mindent azonnal akart, megtanultam, hogy csak plusz terheket pakolok magamra, ha szigorú diktátumok szerint élem az életem.

nothing.png

Amiben még nagyon sokat sikerült változnom az a pénzhez való viszonyom. Most is fontos eleme az életemnek, de nem stresszelek már miatta. Megtanultam ugyanis spórolni. Azt, hogy sok kicsi sokra megy mind spórolásban, mind költésben. Sokkal könnyebb úgy építeni valamit az elején, ha az ember visszavesz kicsit és azt látja, hogy hiába nem keres még sokat, mégis megvan mindene. Persze amikor elkezd dőlni a pénz én is váltani fogok, de a lényeg az, hogy mindig megfelelően kell reagálni az éppen adott helyzetre.

Szóval összegezve az egészet. Nagyon nagy várakozással kelek fel mindennap és teszem a dolgomat, mert tudom, hogy minden feladat, amit elvégzek, jó irányba visz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingnewbie.blog.hu/api/trackback/id/tr746846197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása