Miért online marketing?
2014. július 08. írta: marketingnewbie

Miért online marketing?

Nem mindenki alkalmas arra, hogy marketinggel foglalkozzon. Ahogyan adminisztrációs munkatárs sem lehet bárki.

Optimized-OnlineMarketing.jpg

Először csak azt éreztem, hogy csökken a motivációm, amelyet különféle technikákkal egy ideig sikerült mégis fenntartani, de szépen lassan elvesztettem a hitem a régi hivatásomban és éreztem, hogy valami hiányzik, de azt nem tudtam még, hogy mi. S természetesen féltem is az ismeretlentől és tele voltam kételyekkel.

Sosem voltam rest segítséget kérni olyan területeken, ahol nem mozogtam otthon. Ilyen volt a karrierválasztás kérdése is. Ezért egy karrier coach segítségét kértem, aki több 100 kérdésre adott válasz, házi feladatok kiértékelése, valamint mély beszélgetések során segített megtalálni az utamat. Bárkinek nyugodt szívvel ajánlom, csodát tud tenni az életetekkel, de csak ha TI is akarjátok. Itt találjátok:  http://inspiracoaching.hu/

Meggyőződésem, hogy azért tudtam magam belevetni ennyire motiváltan az új életembe, mert ő letetette velem a beton stabil alapokat, amelyre ha akarok kis házikót, penthouse-t vagy akár felhőkarcolót is építhetek. Csak rajtam múlik.

Már itt sajnos nagyon sokan elbuknak, mert egy rozoga alapra szeretnének hatalmas álmokat felhúzni. Pedig ez nem lehetséges, hosszútávon biztosan nem.

Szóval miért online marketing?

-          szuper, kreatív emberekkel dolgozhatom együtt

-          határtalan lehetőségek

-          a szorgalmam határozza meg, hogy mit érek el, milyen életem lesz

-          nagyon nagy közönséghez juthatok el

-          változatos, kreatív, analitikus feladatok egészséges szimbiózisa

-          mérhető eredmények

Nagyjából ezek azok a pontok, amelyek a legfontosabbak a számomra és bár először félelmetesnek tűnt eme terület mindenféle személyes kapcsolat nélkül, a következő posztból megtudhatjátok, hogy melyek voltak az első lépések.

Ti hogyan csináltátok/csinálnátok? Kíváncsi vagyok mindenki véleményére, mert rengeteget tanulhatunk egymástól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingnewbie.blog.hu/api/trackback/id/tr376483761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása