Akkor kezdjünk...
2014. július 06. írta: marketingnewbie

Akkor kezdjünk...

Fél éve még én is csak úgy kezdtem volna el blogolni mint az emberek nagytöbbsége. Cél, terv, tematika nélkül.
Tegnap, mikor eldöntöttem, hogy belevágok a blogolásba az első két kérdésem az volt, hogy kinek szól és mi a célom a bloggal?

new start.jpg

Kinek szól, ki a célközönségem:

1. akik karrierváltás előtt állnak és/vagy gondolkodnak azon, hogy váltsanak
2. akik érdeklődnek a marketing iránt
3. akik kíváncsiak arra, hogy hogyan építi fel egy newbie a kapcsolatait, a szakmai tudását, az egész életét, hogy sikeres legyen egy új területen
4. akik kedvelik a színvonalas tartalmat

Persze mindenkit nagyon szívesen látok az olvasóim között, mert mindenki fog találni értékes, érdekes információkat a bejegyzéseimben.

Miért írom a blogot?

1. Szeretem megosztani a gondolataimat. Kicsit úgy tekintek erre a blogra, mint a személyes naplómra.
2. Emberi, szakmai kapcsolatokat építhetek
3. Szeretném, ha lenne egy virtuális hely, ahol megörökíthetem életem eme szakaszát.
4. Számítok a Ti visszajelzéseitekre, legyen akár pozitív, akár negatív, mert azokból rengeteget lehet tanulni.

Ti már döntöttetek úgy hosszú évek után, hogy nem az a ti utatok amelyen eddig haladtatok?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingnewbie.blog.hu/api/trackback/id/tr886477569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása