Sokkal több, mint egy évértékelő
2015. január 01. írta: marketingnewbie

Sokkal több, mint egy évértékelő

A legtöbben ott rontják el az életüket, hogy sokáig az sem érdekli őket, hogy a pincében vannak, utána meg rögtön a harmadik emeltre akarnak jutni. Nem lehet. Aki így jut fel, az rohadt hamar még mélyebbre zuhan. Teljesítmény nélkül nem lehet stabil, hosszan tartó a siker.

balance.jpg

Eltelt ismét 365 nap az életünkből. Az enyémből is. Azt hiszem nagyon jó évet zárok az összes nehézség ellenére. Nem fogok ezekről beszélni, mert az már a múlt. A múlt pedig nem határozza meg a jelent és a jövőt sem. Egy dolog határozza meg, az hogy mit építettünk a múltban azért, hogy kiváló jelenünk és jövőnk lehessen.

Én nagyon sokat

Mindenféle szempontból elfogadtam azt, hogy nem lehet hármasával venni a lépcsőfokokat. Ráadásul van olyan terület, ahol nem hogy egyet, de negyed lépcsőfokot is nehezen ugrok meg, nem önhibámból. Viszont megfordítottam a dolgot a fejemben. Sikerült megfordítani a gondolkodásmódomat. Ma már nem a ¾ lépcsőfokon kesergek, ami másnak megadatott, hanem annak a negyednek örülök, amelyet sikerül meglépni. Csodálatos érzés, amikor az ember azt érzi, hogy egyre kevésbé hasonlítgatja magát másokhoz, és csak a game-re koncentrál. Mert a játszma bizony elég kemény önmagában is, viszont mindig megjutalmazza azt, aki jól játszik.

Challenge: failed

Nem sikerült elérni a 70%-os határt az adósságaim rendezésében. Ahogyan az oldalam se lett kész, mert aki készíti annak a kislánya megbetegedett, és ilyenkor nem is kérdés, hogy mi az igazán fontos. Az, hogy nem sikerült ledolgozni az adósságomat annyira amennyire szerettem volna, nem érint meg, mert helyette kaptam rengeteg élményt, amiből mind kimaradtam volna a két ünnep között. Lesz még elég időm helyretenni ezeket a dolgokat.

Néhány dolgot megtanultam meg idén

  1. A barátoknál nincs fontosabb a világon. Lehet sokat keresni, lehet buliból-buliba járni, lehet sok mindent, de barátok nélkül az élet semmit sem ér. És itt nem energiavámpírokról beszélek, azokat szépen leépítettem. Hanem azokról, akik valóban támogatnak engem , de legalábbis nem gátolnak a céljaim elérésében. Nincs azzal semmi baj, ha másképp gondolkozunk, de tartsuk tiszteletben, hogy más-más utat jelöltünk ki magunknak, amin végigmegyünk. Rengeteget tanulhatunk a másiktól, ezért sem szabad görcsösen ragaszkodni és megdönthetetlennek hinni a véleményünket.

  2. Előbb át kell karolnunk valakit, hogy később minket is át tudjanak karolni. Mindenki életében van olyan, hogy megcsúszik, mert kirúgják alóla a talajt. Ilyenkor egyenesen erősség és nem pedig gyengeség belekarolni a másikba, támaszt keresni. Ennek egyszerűen ilyen a dinamikája. Tegnap én karoltam, ma meg más belém. Így jól jár mindenki. Az nagyon fontos, hogy olyan emberekkel vegyük körbe magunkat, akikkel ez kölcsönös. Igazából ez a titok. Ha mi sokkal többet teszünk bele, vagy a másik teszi ugyanezt, az nem baráti viszony, hanem függőség.

  3. Délibábot kergetünk, ha azt hisszük, hogy azért mert valamiért „valamennyit” teszünk, az meg fog valósulni. Nem fog. Bele kell tenni magunkat teljesen a dologba azért, hogy valódi sikert könyveljünk el. Olyat, ami az életünkre is komoly hatással van. A teszünk valamit azért, hogy azt mondhatjuk, hogy tettünk valamit elv…,egyszerűen nem működik.

  4. Azoknak az emberek, akik nem tisztelnek minket, nincs helyük az életünkben. Mert elfoglalnak egy olyan helyet benne, ahol egy olyan is lehetne, aki valóban hozzá tehetne.

Amit elértem idén

-          lelkileg megerősödtem

-          ha mélyen magamba tekintek, azt látom, hogy sikerült elérni azt, hogy egyensúlyban legyek önmagammal

-          lett 2 igaz barátom és rengeteg nagyon kedves ismerősöm

-          úgy gondolom, hogy én is igen jó barát voltam

-          kitörtem a pesszimista magyar attitűdből

-          szakmailag rengeteget fejlődtem

-          nagyon jól egyensúlyban tartottam a pihenést/munkát az év 2. felében

-          beindítottam a vállalkozásomat, amely már most igen sikeres

-          fogytam 14-16 kilót

-          hiába kaptam a sorscsapásokat, mindenre volt válaszom

Amit nem értem el idén

-          anyagi függetlenség

-          a fizikumommal nagyobb eredményt szerettem volna elérni, de ami késik, nem múlik

-          talán még néha gyenge voltam egyes szituációkban

Ahol hibáztam idén

Biztosan sokat hibáztam ebben a 365 napban, de úgy gondolom, hogy azok mind kellettek ahhoz, hogy most az legyek, aki vagyok.

Tervek 2015-re

-          jó barátnak lenni

-          sok-sok értékes embert megismerni

-          fél évig nem inni!

-          körbejárom az összes módszert, megoldást, hogy javítsak a fizikai állapotomon

-          valahogyan megszabadulok a hason lévő maradék feleslegtől, mert addig nem tudok tömegelni!

-          anyagi stabilitás elérése

-          szakmai fejlődés

-          több lábon állás

-          a saját és mások tapasztalatait, történeteit és gondolatait egy önfejlesztő oldalba összesűríteni, de ennek a kialakítása, és a megtervezése még nagyon gyerekcipőben jár

-          januárban elindítani a szövegírás oldalamat

-          1-2 projekt kidolgozása a jövőre nézve

-          nyáron egy állat nyaralás

-          lakásfelújítás, mert valami eszméletlen jó dolgot ki lehet hozni ebből a pecóból

 

BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK! Ja és, csirkét ettem újévkor...ami elkaparja a szerencsém....na majd akkor a csirkével együtt kaparom ki! :D Nem kérdés, hogy 2015 az Áttörés éve lesz a számomra. Csak az egészségem szolgáljon továbbra is jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingnewbie.blog.hu/api/trackback/id/tr827028223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása